R o M a N c E
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات عالم الرومانسيه
نتشرف بزيارتك واذا كان لديك حساب لدينا فتفضل قم بالدخول
وان لم يكن لك حساب لدينا فنتشرف بتسجيلك معنا
اداره المنتدى
R o M a N c E
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات عالم الرومانسيه
نتشرف بزيارتك واذا كان لديك حساب لدينا فتفضل قم بالدخول
وان لم يكن لك حساب لدينا فنتشرف بتسجيلك معنا
اداره المنتدى
R o M a N c E
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

R o M a N c E

الرئيسيةالبوابةدخولالتسجيلأحدث الصور
اهلا بكل زائرى منتدى عالم الرومانسيه نرجو قضاء وقت جميل معانا ملئ بالرومانسيه والمعلومات والاخبار الساخنه******** تعلن اداره منتدى عالم الرومانسيه عن الالتحاق بالاشراف كل ماعليك هو كتابه موضوع فى المكان المناسب وتحديد القسم المراد الاشراف عليه وحظ سعيد للجميع ان شاء الله

نكت اخر حاجه

كاتب الموضوعرسالة
mody
المدير العام
المدير العام
mody

الاوسمه : نكت اخر حاجه User1010
اعلام الدول : جمهوريه مصر العربيه
ذكر

نكت اخر حاجه Empty
مُساهمةموضوع: نكت اخر حاجه   نكت اخر حاجه Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 11:45 am

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: “فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟” الزوجه:”ايه
الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها “سوسو”؟؟” الزوج: “يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!” الزوجه صدقته وراحت لحالها… بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: “خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟” الزوجه:”حصانك على التليفون .!!”

نكت اخر حاجه 197511

نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا النتائج الا ضراب فقالت الزوجة الفرنسية “انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة” وقالت “اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح” وقالى “انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى”.وقالت الزوجة الانجليزية “انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة اول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة.” جت المصرية وقالت “انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة” وقالت “اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال.”

نكت اخر حاجه 197511

مرة واحدة قالت لجوزها “إهدى حبيبى كدة وأرجع زى زمان”، الراجل طلقها و رجع لأيام العذوبية

نكت اخر حاجه 197511

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها “عارفة اية هو الحب واية الجواز؟” قالته “لا”
قالها: “الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء” قالتله”طب والجواز؟” قالها:”دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..”

نكت اخر حاجه 197511

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: “بتبص في عقد
الزواج ليه يا حبيبي؟” قالها: “مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين
واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله
100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟

نكت اخر حاجه 197511

مقاول احضر مجموعة من الصعايدة لبناء كنيسة وطبعاً عارفين الصعايدة بيحبوا الغناء اثناء العمل قعدوا يغنوا” هيلا هيلا صلوا عا النبي ” المقاول سمعهم قالهم هاتخربوا بيتي مش معقول تبنوا كنيسة وتغنوا ” صلوا ع النبي” غنوا اي حاجة تانية، في اليوم
التالي سمعهم بيغنوا” هيلا هيلا بص ع الحيطة ” بص ع الحيطة شاف مكتوب عليها ” صلوا ع النبي

نكت اخر حاجه 197511

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين…قالوله لقينك يا عم
طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك

نكت اخر حاجه 197511

مره واحد سايق عربيه شاف يافطه مكتوب عليها ( خفف 100 ك) راح مخفف 100 ك لقى يافطه تانيه مكتوب عليها (خفف 50 ك) راح مخفف50ك لقى يافطه مكتوب عليها “اهلا بكم في مدينه خفف”

نكت اخر حاجه 197511
https://romanceworld.ahlamontada.net

نكت اخر حاجه
صفحة 1 من اصل 1